torstai 26. helmikuuta 2009

Vanukas viikonloppu


Tästä se alkaa; smoothieta, jugurtteja eri sortteja (ilman suurempia sattumia), vanukkaita, mehukiisseleitä, "probioottista kauravalmistetta" (kuka piti suomen kieltä kauniina?) ja jäätelöä.

Ei, en aio ryhtyä kiinteän ruoan syömälakkoon vastustaakseni aikeita nostaa eläkeikärajaa 70 vuoteen.

Kyllä, huomenna tähän aikaan minun pitäisi olla nielurisaton.
Hassua, että sitä kuitenkin jännittää. Sitä, että nukutetaan. Ihankuin sitä tahdonvoimallaan muka pitäisi sydäntä ja aivoja liikkeessä.

4 kommenttia:

Heli kirjoitti...

jännittävää! lykkyä tykö, ja vanukasta. meillä asuu yksi lapsi, joka varmaan haluaisi nielurisaleikkaukseen kun kuulisi tuosta potilaan ruokavaliosta... ja haaveilinhan siitä itsekin joskus pienenä, kun richard scarry esitti, että kitarisain poiston jälkeen syödään kipoittain jäätelöä.

Niina Nokkonen kirjoitti...

Hei anne-rakas,
sori ettei minusta ole kuulunut mitään,
olen hengessä mukana sun nukutuksessa!
Ihana joghurttimönjä kasa..

halauksia!
tätikälynen

Kathe kirjoitti...

Tuo ruokavalio on ainakin minun mielestäni aika makoisa. Toivottavasti operaatio meni hyvin!

Epävirallinen mielikuvitusystävä kirjoitti...

Heippa ja kiitos kannustuksesta. Ne on poissa, minä hereillä, ("Onko toivomuksia? kysyi anestesialääkäri "No, se että herään" vastasin "Kuuluu pakettiin" hän vastasi.), vanukkaita vedetty niin että on jo ihan nuha.
Tiedätkö Heli, minulla vilkkui myös Richard Scarryn vaaleanpunainen jäätelö mielessä. Koko alkuviikon.
Ninotska, soitellaan! Se skypettäminen ei kyllä ole mulla hyvin hallussa. Huomio kiinnittyy ihan epäolennaisuuksiin.

Kathe, operaatio meni hyvin. Uskomatonta että tähän liittyy kahden viikon sairasloma! Tosin nuo lääkkeet nukuttavat ihan hyvin.